miercuri, 2 iulie 2014

Eu l-am "adoptat" pe Dias.Ajuta si tu un caine participant la Campionat Mondial al Echipelor Canine de Salvare

O noua campanie de pe Blogalinitiative mi-a atras atentia acum cateva zile si de atunci mi-am pus in minte sa nu uit sa va scriu despre ea.E o campanie pentru ajutorarea membrilor din echipa Romaniei participanta la Campionatul Mondial al Echipelor Canine de Salvare ce are loc intre 20 si 24 august,in Italia.Din pacate,nu au banuti suficienti pentru deplasarea in Italia,prin urmare au nevoie de ajutorul nostru,al tuturor,pentru ca ar fi mare pacat sa se piarda aceasta mare realizare a lor,din lipsa de fonduri.Eu am ales sa il adopt virtual pe Dias,un ciobanesc alb elvetian al carui stapan adevarat se numeste Elvis Tita si care il va insoti la competitie.
El este Dias si mi-ar fi placut sa fie cu adevarat al meu pentru ca imi aduce foarte mult aminte de catelul pe care l-am avut la bunici,cand eram copil.Era tot ciobanesc german,nu era rasa pura dar era de o inteligenta iesita din comun.A fost dragoste la prima vedere cand mamica lui l-a adus pe lume intr-o vara in care eram in vacanta la bunici.Eram atat de fericita ca in sfarsit am cu cine sa ma joc incat ma tineam toata ziua dupa el si el dupa mine.Anii au trecut,atat eu cat si el am crescut insa in fiecare vara ne petreceam timpul impreuna si legatura dintre noi era una de invidiat.Imi amintesc si acum in una din veri cand am trecut prin cea mai urata experienta impreuna,cand el a fost otravit si statea lesinat cu limba scoasa "de un cot" afara iar eu nu stiam ce sa-i mai fac,ce medic veterinar sa aduc numai sa ii faca ceva si sa il salveze.O zi intreaga nu m-am dezlipit de el dar a meritat,pentru ca a luptat si a trait.Iar multumirea din ochii lui de caine bolnav mi-a adus mai multa satisfactie decat orice pe lume.Numai cine a avut un caine stie ce fiinte speciale si iubitoare pot fi,ce relatie frumoasa se poate naste intre om si animal.Daca Dias ar fi fost al meu mi-ar fi placut sa il dresez,sa il invat tot felul de trucuri pentru a ma simti tot timpul in siguranta atunci cand el m-ar fi insotit.Insa nu imi plac cainii agresivi,cei de care te feresti atunci cand mergi pe strada si de aceea cu siguranta l-as fi dresat sa sa fie un caine bland care sa reactioneze doar atunci cand este nevoie.Sunt sigura ca stapanul lui Dias s-a ocupat de toate si ca el este dresat deja intrucat este membru al Centrului de Educare Canină asa cum sunt toti cateii din echipa.Toti acesti catei cat si stapanii lor merita ajutorul nostru iar cei dintre noi care avem posibilitatea si financiar sa le-o oferim,ar fi pacat sa nu o facem!In continuare vi-i prezit si pe ceilalti membri ai echipei si pe stapanii lor.







Daca v-ati indragostit de ei,si sunt sigura ca ati facut-o,va invit sa le dati o mana de ajutor pentru ca ei sa poata ajunge in Italia si sa ne poata reprezenta tara cu succes.Puteti face o donatie,cat de mica,dar foarte importanta pentru ei in conturile:Asociatia Centrul National de Educare Canina, banca BRD sucursala Craiova,cod IBAN : RO17BRDE170SV85727541700 – cont în euro, SWIFT : BRDEROBU,cod IBAN: RO06BRDE170SV37720521700 – cont în lei

Sa le tinem pumnii la Cmpionatul din Italia!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu