sâmbătă, 5 iulie 2014

Invitatiile de nunta-sofisticate sau simple?Eu aleg Deluxe Cards

Inafara de cei apropiati,putini stiu ca nu in urma cu mult timp am luat decizia de a face marele pas in 2016.Cum inca nu avem nici un fel de aranjamente facute in acest sens am decis ca e prea devreme sa spunem in stanga si in dreapta despre decizia luata.Asta insa nu ne impiedica sa ne facem o idee despre ceea ce inseamna organizarea unei nunti.De vreo luna am inceput sa cautam pe internet de la restaurante si muzica,la verighete si invitatii de nunta.
In ceea ce priveste invitatiile de nunta,am o dilema pentru ca traditiile nu mai sunt atat de respectate in zilele noastre si unele din ele reprezinta bani cheltuiti degeaba.Am aruncat un ochi pe site-urile specializate si am gasit tot felul de modele,care de care mai sofisticate,dar si destule modele simple care mi-au atras atentia prin rafinament dar si prin pretul foarte accesibil,ceea ce inseamna ca in acest fel nu voi cheltui bani multi pe niste invitatii care mai devreme sau mai tarziu vor ajunge la gunoiul invitatilor.
Dintre toate site-urile pe care am cautat,m-am oprit la doua care m-au atras prin gama variata de invitatii ca si design,cat si prin accesibilitatea preturilor.Apoi mi-am dat seama ca ambele site-uri comercializeaza invitatii Deluxe Cards.
Astfel,de pe site-ul www.invitatie.ro am ales doua modele care mi-au placut mai mult.Primul model ar fi acesta
Imi place foarte mult acest model.In primul rand ador combinatia de culori care mi se pare ca da un plus de eleganta.In general imi atrag atentia aceste modele de invitatii ambalate in cutiuta insa de fiecare data ma intreb cat de comod sau incomod va fi sa trimiti aceste invitatii prin posta rudelor sau prietenilor care nu sunt din localitate si carora nu le poti inmana personal.Per ansamblu,aceasta invitatie imi place si o iau in considerare pentru alegerea finala iar pretul ei este unul mediu,de 2,10 Lei.
Al doile model care mi-a placut ar fi acesta
La fel ca si la prima,dezavantajul ar fi tot trimiterea acestui model prin posta insa daca ma voi decide sa raman la un astfel de model va trebui sa gasesc o solutie.Combinatia de culori este aproximativ aceeasi ca si la prima invitatie si cum v-am spus imi place foarte mult.Este o invitatie simpla dar eleganta care face toti banii,aceasta costand mai putin decat prima(1,80 de lei).
De pe site-ul www.deluxe-cards.ro am ales doua modele care imi plac la fel de mult,unul din ele fiind total diferit de ceea ce am ales pana acum.Acest model m-a cucerit prin motivele florale si inimile roz pal si mov.Faptul ca este o invitatie usor de ambalat si de expediat in plic si ca pretul ei este unul foarte accesibil (1.47 lei iar acum este redusa la 1.03 lei) m-a facut sa o aleg dintre toate celelalte invitatii prezentate pe site.


Ultima,dar nu cea din urma invitatie,si ca sa va spun sincer,preferata mea,este aceasta.Din nou aceleasi culori care imi fac cu ochiul din multitudinea de invitatii,maro si auriu.Cred ca invitatia aceasta este alegerea perfecta pentru cei care vor sa faca o impresie buna si sa nu dea impresia ca au ales si trimis invitatiile doar din obligatie,dar care cum am spus si mai sus,nu vor sa arunce cu banii.Invitatie costa doar 1.08 Lei,are o inimioara decupata in 3D care se vede atunci cand este deschisa si se ambaleaza intr-un plic simplu,maro mat.Eu o ador!
Voi ce parere aveti?Cele care ati facut deja nunta,de unde v-ati comandat invitatiile si dupa ce criterii v-ati ghidat in alegerea lor?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu